Dag 11 - Reisverslag uit Pigna, Italië van Alex Veen - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Pigna, Italië van Alex Veen - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Alex

16 Augustus 2014 | Italië, Pigna

Nieuwe dag nieuwe kansen. Stiekem wilden we vandaag nog een dagje Sziget meepakken. We moesten echter eerst het verblijf voor Venetië en Rome regelen. Venetië was snel geregeld. We slapen op één of andere mooie boot die aangemeerd ligt bij Venetië. Supermooi! Rome was iets moeilijker. We slapen daarom de eerste nacht in een hotel en de twee nachten erna in een hostel. In de loop van de middag zijn we alsnog naar Sziget gegaan. Ditmaal ging de reis een stuk vlotter. De Amerikaan Hyiam en de Nederlandse vriendengroep uit Apeldoorn David, Marco, Suzanne, Felicia waren verbaasd maar vooral blij dat we nog een keer waren teruggekomen. Eerlijk gezegd hebben we de rest van de dag en avond alleen maar met de Nijmeegse dames opgetrokken. Dat was bijzonder gezellig ;) Ik trok op met Linda (24 jaar) en Ron met Lisa (21 jaar). We zijn met ze naar diverse optredens geweest en hebben lekker gehangen in een loungetent. Voor we het wisten was het alweer 04:00 en dus tijd om naar huis te gegaan. We hebben een taxi genomen.