Dag 14 - Reisverslag uit Castro Pretorio, Italië van Alex Veen - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Castro Pretorio, Italië van Alex Veen - WaarBenJij.nu

Dag 14

Blijf op de hoogte en volg Alex

17 Augustus 2014 | Italië, Castro Pretorio

Vandaag zijn we naar Rome vertrokken. Een uurtje later dan gepland omdat we ook nog een reservering nodig bleken te hebben. Het was een supermooie, hoge snelheidstrein die de 250 km/u aantikte. In de trein ontmoetten we een Engelse meidengroep uit Bristol waar we de hele reis mee hebben zitten kletsen en kaarten. Aangekomen in Rome zijn we het hotel gaan zoeken. Het bleek dat we een kwartiertje moesten lopen. Hier hebben we ingecheckt en zijn eigenlijk gelijk de stad in getrokken. Rome is echt ongelooflijk mooi. Van een afstandje hebben we het Colloseum al gezien en verder hebben we gelijk de eerste dag al veel historische gebouwen gezien. Ongelooflijk mooi! Gelukkig is het niet zo ontzettend warm. Graadje of 28. Prima dus. 'S avonds zijn we gaan eten aan een prachtige boulevard langs een rivier. Hier hebben we mexicaans gegeten. Daarna hebben we getafelvoetbald! Supermooi! Omdat we beide vrij moe waren zijn we teruggegaan naar het hotel.