Dag 8 - Reisverslag uit Budapest V. kerület, Hongarije van Alex Veen - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Budapest V. kerület, Hongarije van Alex Veen - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Alex

12 Augustus 2014 | Hongarije, Budapest V. kerület

Wederom een reisdag voor de boeg. Met een kleine 7 uur de verste tot nu toe. Dit keer een prima trein met gewoon twee zitplaatsen naast elkaar. Hierdoor gelukkig ook een uur of 3/4 kunnen slapen. Aangekomen op Boedapest Keleti werden we al opgewacht door de vrienden van Ron, Jack en Linda. Ze hebben ons meteen mee naar hun huis genomen. Hier hebben we eerst even gezeten en van over alles zitten kletsen. Daarna zijn we met zijn vieren richting supermarkt vertrokken om wat pasta te halen voor het avondeten. Het eten was supergezellig. Hierna hebben de 'locals' Jack en Linda ons mee genomen de stad in. We hebben 'Buda Castle' bezocht. Een soort van kasteeltje van waar je een prachtig uitzicht hebt over onder andere het nog operationele parlementshuis. Een adembenemend gebouw. Om onze eerste dag in Boedapest goed af te sluiten zijn we nog even een discotheek ingedoken. Daar waren zo ongelooflijk veel mooie vrouwen. Zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien..